miercuri, 16 ianuarie 2008

Mamaaa, mi-am facut blog!

Am citit.. la viata mea.. nu, nu multe carti.. ci multe bloguri.. unele total ilare.. altele total.. tragice... in incercarea de a afla ce e un blog..yeah, i know.. everybody knows.. dar fiecare ia termenul de blog dupa cum doreste.. iar cine spera la un online diary al meu.. mare greseala a facut.. nu am innebunit.. inca... poate pe la batranete o sa imi public jurnalele din tineretile mele, adik 13-17 ani.. pagini inrosite cu lacrimi fierbinti dupa baieti.. baieti.. gata.. ma opresc aici.. ca deja e un paragraf prea mare pentru introducere..:)

A
sadar si prin urmare..gasca are cinci picioare.. si petruta are blog :) Intentiile mele sunt pur onorabile.. acelea de a imi pune gandurile pe hartia virtuala.. ganduri care uneori nu se rasfrang dincolo de bariera aceasta dificila numita gura.. de la creier pana la buzele astea doua e cale lunga si uneori zambetele ajung mai rapid decat o replica ironica, asemanatoare cu un acid tinut cu foarte mare grija.. ca ardee.. asa ca nu garantez, de fapt promit, ca blogurile mele vor fi mai degraba o ocazie de a lua peste picior anumite situatii, ganduri, persoane.. orice misca si respira..:))

Inchei aceasta "scurta" prezentare.. cu un pact.. cu copyrightul de rigoare. Replica apartine personajului principal din filmul A Walk to Remember dar inainte sa o spuna ea am vrut eu sa le-o spun atator persoane care oricum nu m-au ascultat: PROMISE U WON'T FALL IN LOVE WITH ME! So, it's a deal, right? :)

3 comentarii:

danielul blogcast spunea...

Mamããã... ce de posturi ai matale! Azi e 21 ianuarie 2008 (cand îti scriu aceste rânduri) si din 16 nu ai mai avut timp si de noi, cititorii? Oricum, esti abia la început si îti doresc mult noroc în viitor în d'ale blogului! Si sã-ti mai zic si vorba aia... "Bun enit în Blogosferã"! Pe curând!

gatonella spunea...

adik yahoo 360 nu-ti era buna, ha?!...uf, tre sa-mi fac si eu unu aici, k nu se mai poate :P
pui...fa-mi un cocktail bun d'al nostru: tequila, sirop de coacaze, acid, sarcasm, gheatza multa, and a cherry on top! =))
pup, de abia astept sa vad ce-ti mai trece prin capshor :*

crisstina spunea...

Ahaa...deci asta faci tu cand spui ca esti foarte busy....yep.
Te-am prins!
Mai scrie de baieti si fete ca zici bine.
Mai zi si despre fetele care au un fat-frumos langa ele, tot ce altele si-ar dori si nimic nu le multumeste.